[Librezale] WordPress itzulpena bukatzen

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Iga, Aza 17, 13:41:43, CET 2013

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 azaroa 17 13:27):

> or., 2013.eko azaren 15a 12:45(e)an, Mikel Larreategi(e)k idatzi zuen:

> Azalpenak argiak dira. Eskerrik asko!
>
> OHARRA: GlotPress-en Administrazio azpi-proiektua guztiz itzuli gabe
> dagoela ikus idut (8 kate falta dira). Hori zergatik da? Trunk adarra
> delako eta kate horiek itzuli behar ez direlako?

Ostiralean ez zitzaizkidan itzuli gabeko mezu horiek agertzen,
"Untranslated" mezuak agertzeko eskatu eta ez zen bat ere agertzen...

Oraintxe bertan itzuliko ditut eta ondo baderitzozue bihar goizean
argitaratuko dut paketea eta albistea prestatu ,  OK?

Mikel

--
Mikel Larreategi