[Librezale] WordPress itzulpena bukatzen

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
As, Aza 5, 13:23:16, CET 2013

Ah, eta wikia ere eguneratuko dut, uste dut orain garbi dudala-eta itzulpen
prozesua...

Mikel Larreategi<larreategi a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013
azaroa 5 13:16):

--
Mikel Larreategi