[Librezale] Mozilla Webmaker

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Or, Aza 1, 20:57:20, CET 2013

Kaixo librezaleok,

ez dakit Mozillaren Webmaker proiektua [1] ezagutzen duzuen, baina oso
proiektu interesgarria iruditzen zait.
Gaur euskarazko itzulpen taldea sortzeko eskaera egin dut eta itzultzen
hasi naiz.
Itzulpena transifex plataforma erabiliz burutzen da [2]. Parte hartu nahi
baduzue egin taldearekin bat egiteko eskaera.

Zorritxarrez ez nuen udako bilerara joateko modurik izan baina orduz
geroztik posta-zerrenda oso animatuta dagoela dirudi. Pozten naiz :)

izan libre izan euskaldun

Asier Iturralde Sarasola

[1] https://webmaker.org/
[2] https://www.transifex.com/projects/p/webmaker/language/eu/