[Librezale] QGIS aplikazioaren itzulpena

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Iga, Maiatza 12, 14:57:14, CEST 2013

Aupa!

Guk gvSIG erabiltzen dugu.

[informazio gehigarria ON]

Honez gain, gvSIG gainean flota kontrol, hondakin-bilketa kontrol eta
intzidentzia kudeaketa zein komunikazio sistema bat programatzen ari gara.
GPS, GPRS komunikazioak, RFID zein barra kode irakurketak, email, SMS eta
tlfno dei automatikoak...

Inplikatutako enpresa guztiak, gu, bi informatika enpresa euskaldun eta
gvSIG fundazioa ilusioz ari gara ea 2013an produkzioan ezartzerik
daukagun.  Hondakin kudeaketa produktu bereizi gisa aurkezteko asmoa ere
aipatu zuten.

Helburua dena euskaraz (ere) ezartzea da.

nola ez, dena GPL izango da edonon erabiltzeko. (ate joka ditugu hainbat
Gipuzkoako herri guri begira)

Aurten opendata ekimenarekin bat eginaz, bilketa datuak era irekian
komunikatzeko modulua ere egingo diogu.

hurrengo urratsa hondakin sormen araberako tasa ezartzea izango da eta hori
aurreikusita lanean gabiltza, beno hori eta ingurumen fiskalizazio sistema
bat aintzat hartzeko ere bai...

Aste honetan erosi dugu Shenzen hiriko enpresa bati munduan aurkitu ditugun
RFID eta barra-kode irakurgailu kalitatezko bakarrak linux eta android
sistementzat baliagarriak.

Bere garaian Quantun baloratu genuen baina ez du modulu eramangarririk
gvSIG bezala.

[informazio gehigarria OFF]

ondo legoke hainbat SIG euskaldun izatea.

Ander.