[Librezale] Firefox OSen inguruan

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Maiatza 3, 10:16:52, CEST 2013

Julen, you are a crack! :-D

On 03.05.2013 09:50, Julen Ruiz Aizpuru wrote:
> or., 2013.eko mairen 03a 00:25(e)an, Ibai Oihanguren Sala(e)k idatzi
> zuen:

> Pozten naiz testua gustatu zaizuelako, baina bertan aipatutakoak
> praktikan jartzea da interesgarriena :)

> Aaai, faltan botatzen dut hemengo jendea posta-zerrenda horietan!
> Garai batean sikiera Ibon eta Pi ere bazeuden...

Artxiboak irakurtzen nabil eta ez dut ia tutik ulertzen. Proiektu
honetan laguntzeko gogo handiak ditut baina nire denbora oso mugatua da.
Itzultzaile eta tester xume bezala nahiko lan eta sobera izango
dudalakoan nago.

Hala ere, dev-l10n zerrendan izena ematea eskatu dut (ez dut uste
jarraipen askorik egin ahal izango diodanik baina).

> Bai, simulatzaileko build-ekin ere jolas daiteke, baina ezin dira
> gauza guztiak probatu (telefonoa eta kamera, adibidez).
> Honekin batera gogora iezadazue probak egiteko azalpenak idatzi behar
> ditudala. Tamalez konpilatzea eskatzen du honek :(

Azalpen horiek asko eskertuko dira ^_^

> [...]
> dakigun guztia. Presioa egitekotan ez dugu uste telefono-konpainiei
> egin behar zaienik; hizkuntzen euskarria oinarrizko kontutzat hartuko
> balute, honek hasieratik gaindituta izan behar lituzke tartean dauden
> arazo teknikoak (ingeniari faltagatik ez da izango, proiektu
> honetarako Mozillak bakarrik 100+ garatzaile izan baititu).
>
> Horregatik arazoa erabakia hartzen dutenen mailan koka liteke eta
> denok dakigu, tamalez, kontu hauek normalean munduko errealitate
> linguistikoetatik aparte bizi diren elebakarrek hartzen dituztela.

Betiko arazoarekin tupust egin dugula argi dago. Fozilla Fundazioaren
manifestua bikaina izango da baina enpresen partaidetza (Telefónica)
ezinbestekoa da smartphone-en lasterketa anarko-kapitalistan parte hartu
nahi badute. Bestela nekez lortuko du kontsumo-gizarteak sistema eragile
honi kasurik egitea. Latza...