[Librezale] TinyMCE editorea euskaratzen

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Eka 23, 19:44:55, CEST 2013

ig., 2013.eko ekaren 23a 17:40(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
> Sergio Peņa<sergiop79 a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 ekaina 23
> 14:54):

> Ongietorri!

Berdin :-)

> Geratzen ziren paketeak itzuli ditut eta %100 itzulita dago iada.

A ze abiadura!

Transefix-en erregistratzeko eskaria egin dut eta e-maila jasotzen nuen
bitartean beste gauza batekin hasi naiz. Orain begiratu eta TinyMCE
taldera batu naizenerako dena eginda zegoen O.o

Bueno, ba zorionak bioi! :-)