[Librezale] Librezale eta diru laguntzak

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Uzt 22, 12:04:47, CEST 2013

Aupa!

beti diru-laguntza aipatzen da eta zera adierazi nahi nuke:

+ enpresek nahi dutena egin dezakete.
+ administrazioan.. diru-laguntzen legeak eragozpenak jartzen ditu
horrelakoak laguntzeko.
+ administrazioak lanak kontratatu ditzake (LCSP) eta 18.000¤tik beherako
lanak gastu onarpena besterik ez dute behar....

ondorioz askotan proiektuak aurkeztu eta administrazioak zuzenean
finantzatzea/kontratatzea egokiagoa da diruz-laguntzea baino.
informazio hau baliagarria izango delakoan "diru-bila" dabilenarentzat.....
sakondu nahi izanez gero idatzi eta komentatuko dugu.

Ander.

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 uztaila
22 11:23):