[Librezale] XUXEN IV LibreOffice 4 bertsioan erabiltzeko

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Lar, Uzt 20, 12:38:22, CEST 2013

Asierrek jada jarri du Xuxen Libreoffice-ren extension-center
<http://extensions.libreoffice.org/extension-center/xuxen-iv-basque-eu-eu-es-eu-fr-spell-checker-for-libreoffice>-ean
eta Librezaleen wikian <http://librezale.org/wiki/LibreOffice>.
Orain publizitatea ematea falta da. Sarritan esaten da egiten badakigula
baina saltzen ez.

al., 2013.eko uztren 15a 21:14(e)an, Osoitz E(e)k idatzi zuen: