[Librezale] HotShots euskaratzeko laguntza

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ast, Uzt 18, 11:09:46, CEST 2013

"release of translation and translator name please" esaten duen horretan
itzulpenaren bertsioa eta zure izena jarri behar dituzulakoan nago.

Gehitu egidazu mesedez taldera eta beste iruzkinik badut bertan egingo
dizut, nire erabiltzailea "osoitz" da.