[Librezale] XUXEN IV LibreOffice 4 bertsioan erabiltzeko

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Uzt 15, 08:58:33, CEST 2013

probatu dut, lankideari jarri diot :-)
Win XP LO 4.04 eta badabil OOorako paketea.

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 uztaila
15 08:50):