[Librezale] XUXEN IV LibreOffice 4 bertsioan erabiltzeko

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Al, Uzt 15, 08:50:36, CEST 2013

ig., 2013.eko uztren 14a 23:41(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> Beste egunean Alex Gabik komentatu zuen XUXEN IV ez zebilela LibreOffice
> 4 bertsioan. Nire Fedoran begiratu nuen atzo eta printzipioz niri XUXEN
> LibreOffice instalatzean berez etorri zait eta ez dut plugin modura
> instalatu behar izan, eta ondo dabil.
>
> Hala ere euskadi.net-en dagoen bertsioa instalatu nuen eta hori bai
> ikusi nuela ez zebilela.
>
> euskadi.net-eko plugina destrinkotu dut eta barruko fitxategietako
> zenbait gauza aldatu dizkiot, katalanezko ortografia egiaztatzailearen
> OXT plugin fitxategian oinarrituta. Bertsio berri hori badirudi
> [...]

Galdera: probatu duzue OOo-rako prestatutako Xuxen paketearekin?

http://extensions.services.openoffice.org/en/project/xuxen-basque-spell-checking-dictionary

Paketeak bere horretan berdina izan behar du, aldaketarik egotekotan
metadatuen XML fitxategian egongo dira.