[Librezale] Android proiektuaren migrazioa

Ost, Uzt 10, 11:14:25, CEST 2013

ar., 2013.eko uztren 09a 15:44(e)an, txopi(e)k idatzi zuen:

> Android euskaratzeko posta zerrendan aspaldi esan nuen baina hemen
> errepikatu nahi nuke, euskaraketa testu originaletatik (ingelesetik)
> egitea askoz  egokiago ikusten dudala gaztelaniatik baino. Arrazoi
> askorengatik esaten dut.

Argh, hau horrela bada Txopiren berdina errepikatu behar dut.

Laguntza bezala beste hizkuntzetako testuak erabili nahi badira, Pootlen
karga daitezke eta jatorrizko (ingelesezko) testuarekin batera
bistaratuko lirateke.