[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Al, Uzt 8, 21:37:34, CEST 2013

Gabon!

al., 2013.eko uztren 08a 19:52(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> [...]
> dira eta orain "libre" nago. Dirudienez, *uztailak 13* da bilera egiteko
> egunik honena (6 bozka). Goizez egiten badugu, Julenek ezin du etorri
> eta arratsaldez egiten badugu, Dooteok ezin du etorri. Igande
> arratsaldean egiten badugu, Julen eta Dooteo etor daitezke, baina
> Assarrek eta Anderrek ez...
>
> Julenek zioen bezala, Dooteo-ren parte hartzeari lehentasuna eman
> beharko geniola uste dut eta horregatik, Librezaleko bilera *larunbat
> goizean* egitea proposatzen dut. Horrek tamalez, Julenek seguruenik ezin

Bai, dooteo egotea ezinbestekoa delakoan nago. Nire aldetik, planak
aldatu eta goizez azaltzeko moduan naiz.

> Dooteok 14:00etan hanka egin behar duenez, goiz geratzen bagara hobeto.
> Zer moduz *10:30etan?*

Nigatik ondo. Gipuzkoa aldetik inor joateko intentzioz? Euskotrenen
AHTak bi ordu behar ditu Bilboko periferiatik zentrora ailegatzeko...

> Bilera egiteko leku baten bila hasiko naiz (Bilboko alde zaharrean).

Eskerrik asko asuntoa mugitzeagatik Txopi.