[Librezale] VLC konponduta

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
As, Uzt 30, 00:30:06, CEST 2013

Aupa,

Ikusi dut VLC garatzen ari den bertsioa, 2.2instala daitekeela
<http://libuntu.wordpress.com/2013/07/27/la-version-de-desarrollo-de-vlc-2-2-incorpora-soporte-para-vdpau/>,
proba egin eta ikusi dut lokalizazio 'estandarra' duela eta Julen Ruiz
agertzen da kredituetan euskararen bertsioaren arduradun bezala.
Zorionak.
Bide batez proiektuak arduradun berria behar duela uste dut. Oker ez
banago Julenek komentatu zuen ardura gehiegi zela berarentzat.
Menu nagusian bertan ingelesezko kate asko agertzen da.

Alex