[Librezale] Mega-ren euskaraketa

Txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Urt 22, 11:06:23, CET 2013

On 21.01.2013 15:08, Ander Elortondo wrote:
> Aupa txopi!
>
> ez dut gaia sakonean aztertu baina tipo hau informazioaren elkar
> truke askeaz bere poltsikorako lanean ari denaren itxura hartzen
> diot.
> Ez naiz ni zine eta musika industria defendatuko dituena, ezta tipo
> honen negozioen aurkako ezer duena ere, baina hortik
> "librezaletasunera" tarte handia dago.

Facebook bere erabiltzaileez profitatzen da.
Megaupload-ek industria kulturaleko korporazioez profitatzen zen.
Webgune hau ere: http://marrazkiak.eu5.org/

>  honi gehitzen badiogu julenek esanak ba......
>

> google, twitter, facebook eta hotmail [ satanas ez aipatzearren ;) ]
> bezalako beste enpresa bat da niretzat.

Dena saku berdinean sartzea ez zait bidezkoena iruditzen.
Twitter eta Facebook-ek egiten dutena oso desberdina iruditzen zaizkit.
Google, Hotmail, Microsoft... denek dituzte beraien ˝abardurak
jarraitzen dituzten politiketan.

Librezalek zuria eta beltza bakarrik ezberdintzea aukera bat da (hori
nik ere egin dezaket!), baina "informatikan libre eta euskaraz
aritzea"[1] lortzeko modurik onena izango ote den zalantzak ditut.

Nire ustez, Librezale talde politikoa da (oso gustoko dudan zerbait
portzierto), baina horrek ez du zergatik esan behar pragmatikotasunari
uko egiten diogunik.

> hauen euskaratzeak non?

Galdera ona.

[1] http://librezale.org/wiki/Zer_da_Librezale