[Librezale] Wordpressen itzulpena

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Al, Urt 14, 09:32:17, CET 2013

Ibon Igartua<ibon.igartua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
urtarrila 14 09:24):

>  aupa !
>
>  SVN-an fitxategi hau falta dela ikusi dut: admin-network-eu.po
>
>  Bestalde, beste hizkuntza batzuen kasuan .mo fitxategiak ere SVNan daude.
> Horrela edonork deskargatu eta fitxategiak languages karpetan utzita
> automatikoki itzulpena martxan izango luke ... merezi du?

Ups, nire svn bezeroan desaktibatuta dut mo-ak kargatzea eta ez dira
igo.... kargatuko ditut. Baina ez nago ziur SVNra po eta mo-ak kargatzea
beharrezkoa ote den, GlotPress erabiltzen delako diot... adibidez
espainierazko itzulpenean badaude baina katalanezkoan ez :S

Bide batez... zuetako norbait aritu da eu.wordpress.org-en "deploy"ak
eskatzen?

Mikel

--
Mikel Larreategi