[Librezale] [pootle.librezale.org] Sagra(e)k bidalitako mezua

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urt 9, 10:28:29, CET 2013

On 09.01.2013 09:11, Ibon Igartua wrote:
>  aupa !
>
>  Txopi, hauxe da aurreko mezuan komentatzen nuen mezua ... pootle-en
> twentyeleven badago, baina ez twentytwelve

Ba nik ez dut gogoratzen mezu hau. Erantzunik gabe geratu ez dadila
ziurtatzeko, mezu hau saltsasukoa a bildua gmail.com helbidera ere bildatzen dut.

Hemen agertzen den twentyeleven.po fitxategia berak egindakoa izango
da?
http://pootle.librezale.org/eu/wordpress/

Goraintziak,