[Librezale] Wordpressen itzulpena

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Ost, Urt 9, 09:05:26, CET 2013

 Apacheren konfigurazioan arazo bat dagoela ematen du. Laneko ordenagailuan
IPv6 helbide batekin ateratzen naiz internetera eta
pootle.librezale.orgdomeinura konektatzean web ataria ikusten dut.
IPv4arekin aldiz ondo
ikusten dut pootle.

 Heyneken, begiratu dezakezu pootle.librezale.org VirtualHost-aren
definizioa?