[Librezale] Wordpressen itzulpena

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
As, Urt 8, 18:23:15, CET 2013

 aupa !

 Aspaldi zerrendan idatzi barik ... ba al dakizue zelan dagoen WordPress
itzulpenaren egoera? martxan daukadan instalazio bat 3.5 bertsiora
eguneratuko dut eta gustatuko litzaidake aste honetan euskaratzea ...
denbora aldetik ongi nabil (dagoeneko hainbat kate euskaratu ditut aurreko
po-an oinarrituta)

 Bide batez, gogoratzen dut baten batek zerrendara mezu bat bidali zuela
esanez twentytwelve itxura ere euskaratuta bazutela, baina inork ez zion
erantzun.

 http://pootle.librezale.org/ helbidera konektatzean web orriaren atarira
eramaten nau :(

agur bat denoni,