[Librezale] Mantenu lanak

As, Ots 19, 17:13:02, CET 2013

ar., 2013.eko otsren 19a 15:47(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:

> Mikel Iturbe Urretxa<mikel a bildua hamahiru.org <mailto:mikel a bildua hamahiru.org>>
> igorleak hau idatzi zuen (2013 otsaila 12 19:35):
>
>     Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info
>     <mailto:mikel a bildua olasagasti.info>> igorleak hau idatzi zuen (2013
>     otsaila 12 19:29):
>      >
>      > Bada beste datubase bat _wp3 izenekoa eta probak.librezale.org
>     <http://probak.librezale.org> helbidetik
>      > sar daiteke. Dirudienez 3.0 bertsioaren euskaraketaren inguruko
>     saiakerak
>      > dira. Hau mantendu edo ezabatu egiten degu?
> [...]

Bide batez, zerbitzarian saioa hastean, ondorengoaz abisatzen du:

*** Sistema berrabiarazi behar da ***

36 eguneko uptimea dauka makinak (snif, aurretik ia bi urtekoa zeukala
esango nuke) eta kernelaren 3.2.0-35 bertsioa erabiltzen ari den arren
3.2.0-38 bertsioa da instalatutako azkena.