[Librezale] Fwd: Skype euskaraz

Ibon Castilla tecnicos a bildua unoycero.com
Al, Ots 11, 15:09:49, CET 2013

Kaixo Julen:

Denbora libre asko ez daukat, baina Skype noizbaitetan erabiltzen
dugunez prest egongo nintzateke (beste inor ez bada animatzen) ordu
batzuk horretan lan egiteko ;)

Un cordial saludo, Ibon.

Servicios informáticos con Software Libre
http://www.unoycero.com/
Teléfono: 644 007 871
Correo electrónico: tecnicos a bildua unoycero.com
- --
GPG public key at http://www.sinanimodelucro.net/tecnicos_unoycero.asc
Fingerprint: 34AE B2F1 D943 D8C3 4DBE 1318 CC3E 35A9 A87C BB0E
- --