[Librezale] Fwd: Skype euskaraz

Al, Ots 11, 09:19:16, CET 2013

Egun on,

Skype-ren euskaratzeari buruz galdezka etorri zait Michael Bauer. Bere
mezua birbidaltzen dizuet. Zerrendan interesdunik egongo da akaso.

Julen.

-------- Jatorrizko mezua --------
Gaia: 	Skype euskaraz
Data: 	Sat, 09 Feb 2013 12:38:31 +0000
Nork: 	Michael Bauer <fios at akerbeltz.org>
Erantzun-honi: 	fios at akerbeltz.org
Erakundea: 	Akerbeltz
Nori: 	julenx at gmail.com

Kaixo Julen,

Zer moduz? Ni Mikel naiz eta hainbeste OpenSource proiektuetan ere parte
hartzen dut eta horregatik idazten ari dizut.

Gure hizkuntzako Skype fitxa ere mantentzen dut, Eskoziako
Gaelikoarentzakoa, eta azkenean aspertuta utzi bait nau Skype-ek
(hizkuntz txikientzako sostenga faltagatik), beste itzultzaile batzuekin
SourceForge-en proiektu ireki dugu, hitzkuntz ez-ofizalen .lang fitxak
biltzeko, mantentzeko eta banatzeko ze momentuz sare osoan sakabanatuta
daude.

Haien artean Euskarazko fitxa ere aurkitu dut, Aitzol Arruabarrenak
egindakoa. Aitzoleken hitz egin dut baina uste dut denborarik ta gogorik
ez duela fitxa zahar hau berritzeko. Zu zeu ere ziur aski lanpetuta
zabiltzela badakit baina agian norbait ezagutzen duzu fitxa hori
mantentzeko gogoa duen bat? Proiektua hemen dago
https://sourceforge.net/projects/skypeinyourlang/ eta Euskarazko fitxa
ere hor dago. Fitxaren lehen zatia itzulita dago, beste erdia oraindik ez.

Momentuz, jende askok Skype barruan edo text editore batean itzultzen
dute baina Kevin Scannell profesoreak script egin du .lang hori .po
bihurtzeko ere (script hori ere SourceForge-en dago).

Nahi baduzu, proiektua administratzeko baimena emango dizut, gizon
txintxoa zarela badakit eta :)

Izan untsa

Mikel