[Librezale] Pootle administrariei

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Ots 6, 00:18:05, CET 2013

Aupa:

Kasualitatez, leku honetan dagoez testu hau aurkitu dut:
Hau <a href="http://wordpress.org/">Wordpress</a> blogak sortzeko
plataformaren itzulpen proiektua da. Itzulpen proiektu hau guztiz irekia
da. Beraz, izena ematen duen edonork hartu dezake parte itzulpenean.
Animatu! Zalantzarik izanez gero galdetu <a
href="http://librezale.org/wordpress-eu/">WPEU</a> blogean edo
itzulpenaren arduradunarekin harremanetan jarri: txopi ABILDUA
sindominio PUNTU net
http://pootle.librezale.org/projects/wordpress/

Azalpen orokor hori non eguneratu aurkitu ezinik nago. Pootle
administrariek egin beharreko zerbait delakoan nago. Horregatik, norbait
egin badezake, beste testu eguneratuago hau jartzea eskatzen dut:

Hau <a href="http://eu.wordpress.org/">Wordpress</a> blogak sortzeko
plataformaren itzulpen proiektua da. Itzulpen proiektu hau guztiz irekia
da. Beraz, izena ematen duen edonork hartu dezake parte itzulpenean.
Animatu! Zalantzarik izanez gero galdetu <a
href="http://librezale.org/wiki/Kontaktua">Librezaleko kideoi</a>.

Nork egin dezake zuzenketa hau?

Goraintziak,