[Librezale] lan teknika

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Or, Abe 13, 11:23:25, CET 2013

> diren lan taldetan, hau moduan, hasiberrientzat nahiko hotza dirudi.
> Normala da, ehundaka hasiberri eta gero, jendea normalean ez du denbora
> ezta energia asko galdu nahi beharbada itzuliko ez den batekin.

Boluntarioen taldea izanda, bakoitzak "software librea + euskara" alorrean
nahi izan duen ardura hartu izan du; hasiberriei merezi duten ongi etorria
egiteko ardura ez du taldean inork bere gain hartu, nik dakidala.

Taldean, nik uste, arreta handiagoa lortzen dute galdera tekniko zehatz
ek laguntza eskaintza zabalek baino.

Hasiberrientzat talde hotza dirudiela esaten baduzu; badaukagu zertan
hobetu.
Guztiok presaka beti eta lanez gainezka eta ongi etorria beste batek egingo
duelakoan... Azkenean hotz.