[Librezale] Kaixo guztioi

JosebaG josebagg+librezale a bildua gmail.com
Al, Abe 2, 22:09:28, CET 2013

	Aupa:

  Ez dakit nola hasi, gauza da zeozer egiteko prest nagoela, es naiz oso
euskadun zintzoa, baina debianero debotua bai.

	Laguntzen hasteko ¿proposatzen duzuen itzulpena? edo ¿eguneratzeko
itzulpenik? gauza da suabe hastea, batez ere oraindik ez dudalako
glosario basikoa, nik plantilla deituko nioke, ez txantilloi, eta
bestetik ez diot puntutxua hartu itzulpen memoriak jeitsi eta erabiltzeari.

	Besterik gabe, eskerrik asko egindako lanagatik.