[Librezale] agurrak

8Probintziak benoit a bildua 8probintziak.com
As, Abe 3, 10:28:54, CET 2013

kaixo iparraldetik.

oraintxe bertan sartu naiz zuen zerrendan.

orain arte, gehienetan komunikazioan egon naiz lanean. (Irratia, EITBen,
ta iparraldeko prentsan). Ondotik orain dela 13 urte lan egiten dutala
euskal diasporarekin.
hilabeteroz behin, lehen igandetan, arratseko 8tik 9.30ak arte, daukat
nire irratsaioa, zuzenean ta lau hizkuntzetan. deitzen da : 8
herrialdeak zuzenean (euskal diasporarekin lehio berri bat idekitzeko).

Nere sarean ditut euskal itzultzaile eta adiskide batzuk.. uruguayen,
boisen, bahi blancan....

ta ez ahantz, gaur dela euskararen nazioarteko eguna.. euskarari eman bizi !

Benoit Etcheverry - baiona - lapurdi