[Librezale] Proiektu batzuk wikira

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Ast, Abu 8, 10:51:38, CEST 2013

og., 2013.eko aburen 08a 01:29(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> az., 2013.eko aburen 07a 23:49(e)an, Alexander Gabilondo(e)k idatzi zuen:

> Aupa,
>
> Gogoratu zuk ere egin dezakezula, ez da inolako baimenik behar wikian
> izena emateko. Ala wiki sintaxia ezagutzen ez duzulako egin duzu
> eskaera? Horrela bada nik egin dezaket.
>
> Asier.
Egunon,

Laguntzen badidazue ahaleginduko naiz. Lehenengo galdera: nola sortzen
da proiektuaren orria? ikusi dut txantiloi batzuk badirela edo bestela
beste proiektuetatik kopiatu-itsatsi-aldatu moldatuko nintzen baina ez
dut asmatzen artikulu-orria sortzen.