[Librezale] about:mozilla

Ast, Api 4, 14:31:46, CEST 2013

og., 2013.eko apiren 04a 08:16(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> testu ederrak.
> Edonola nik uste gorrotoa dela sentimendua eta gaitzezpena kontrako
> sentimenduaren aldarrikapena. Horregatik nik uste piztiak iluntasuna
> gorrotatu egiten zuela.
> Gorroto horren ondorioz bere erantzuna ez zen gaitzezpena izan,
> ugaltzea, indartzea eta argia ekartzea baizik.

Eskerrik asko komentarioagatik Ander. Zer moduz ondorengoa orduan?

"Mammonen bikiak mokoka aritu ziren. Liskarrak iluntasun berri batean
murgildu zuen mundua eta piztiak iluntasuna gorrotatu zuen. Beraz agudo
mugitzen hasi eta indartsuagoa bilakatu zen, eta aurrera egin eta ugaldu
egin zen. Eta piztiek sua eta argia ekarri zuten iluntasunera."