[Librezale] Berri on bat

Dani Gutiérrez Porset jdanitxu a bildua gmail.com
Iga, Ira 30, 20:43:25, CEST 2012

> Pozten naiz albisteaz. Eskerrik asko egin duzun lanagatik eta geratzen
> denagatik...

Eta mila  esker zuri eta besteei eguneroko itzulitako egindako lanagatik,
hainbeste urte pasa ta gero.

Ingelesez bapateko bertsoak botatzeko gai denik ez dakit, baina
> bertso-jarriak ere prestatzea posible izango litzatekela uste dut.
> Barakaldoko bertso eskolakoei galdetuko diet ea kontu honen inguruan zer
> dakiten.

Ok. Nik Lanku-koei ere galdetzear nago.

http://danitxu.com