[Librezale] Berri on bat

Dani Gutiérrez Porset jdanitxu a bildua gmail.com
Iga, Ira 23, 17:57:56, CEST 2012

> Zorionak egindako lanagatik eta ea dena aurrera onik ateratzen den.

Milesker.

Librezale taldeari zuen aurkezpenaren 21. diapositiba dagokio. Gauzak
> aurreratu heinean jendea animatzea espero...

Bai, 9. diapon izena agertzen da ere, baina 21.a da nagusia. Agian orain
oso goiz da (10 hilabete falta dira) baina urtarrilan edo, berriro idatziko
dut zerrendara ia animatzen garen zeozer egiteko.

> Bertsotan ingelesez ibiltzea diozu hortxe goian. Nik dakidala Andoni Egaña
> noiz edo noiz gaztelaniaz aritu da baina ingelesez... Xabier Paya ez
> bada(1). (Behin irratian entzun nion Birminham-en saiotxoren bat egin
> zuela).
> Ez dut uste ingelesez bertsotan aritzeko Xabierrentzat bikotekidea
> topatzea erraza izango denik, Freddy, anaia, agian.

Ondo legoke halakoren bat egitea, euskera eta ingelesa nahasten. Kanpokoak
erabat harrituta geratuko lirateke.

http://danitxu.com