[Librezale] Berri on bat

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Iga, Ira 23, 16:23:52, CEST 2012

Zorionak egindako lanagatik eta ea dena aurrera onik ateratzen den.

Librezale taldeari zuen aurkezpenaren 21. diapositiba dagokio. Gauzak
aurreratu heinean jendea animatzea espero...

Bertsotan ingelesez ibiltzea diozu hortxe goian. Nik dakidala Andoni Egaņa
noiz edo noiz gaztelaniaz aritu da baina ingelesez... Xabier Paya ez
bada(1). (Behin irratian entzun nion Birminham-en saiotxoren bat egin
zuela).

Ez dut uste ingelesez bertsotan aritzeko Xabierrentzat bikotekidea topatzea
erraza izango denik, Freddy, anaia, agian.

Zorte on eta eutsi goiari ;-)

(1)
http://www.gaur8.info/edukiak/20120121/316736/-Xabi--Paya-Ruiz-Bertsolaritzari-buruzko-ikerketak-besoak-zabalik-hartzen-dituzte-Birminghamen-eta-ez-dute-lekurik-EHUn