[Librezale] LXDE mahaigain ingurunea %100 euskaratuta eta Enlightenment

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Al, Ira 3, 21:56:57, CEST 2012

Kaixo Librezaleok,

LXDE mahaigain ingurune arina [1] guztiz euskaratuta dagoela jakinarazi
nahi dizuet.
Itzulpena LXDE proiektuaren Pootle zerbitzariaren bidez burutzen da [2].
Euskaketa lana aspaldian utzirik zegoela uste dut. Nire aurretik Alain
Mendizabal eta Alejandro Gomez aritu ziren lanean.
Librezaleren webguneko wikian dagokion orria sortu dut Mahaigainak atalean
[3].
Akatsik aurkitzen baduzue edo itzulpena hobetu nahi baduzue ongi etorriak
izango zarete.

Euskaraz erabil daitezkeen mahaigain inguruneen zerrenda handituz doa:
Cinnamon, KDE, LXDE, MATE, Unity, XFCE

Aukera are gehiago zabaltzeko asmoarekin azkenaldian Enlightenment
leiho-kudeatzailea [4][5] euskaratzen ari naiz,
norbait animatzen bada itzulpena Launchpad bidez egiten da [6].
Leiho-kudeatzaile hau probatu nahi baduzue Ubuntun oinarritutako Bodhi
Linux banaketa gomendatzen dizuet [7][8]

Izan libre, izan euskaldun

Asier Iturralde Sarasola

[1] http://lxde.org/
[2] http://pootle.lxde.bsnet.se/eu/