[Librezale] Jamendo

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Urr 29, 19:51:37, CET 2012

Aupa,

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko urrren 29a 15:23):

> Aupa,
>
> Galdera bat, inoiz inor Jamendo itzultzeko eskaeraren batekin probarik
> egin al du? Pikutara bidali naute naiz eta "We are interested in any
> language" esaten duten... Interesgarria iruditu zait interfaze hau euskaraz
> egotea, gainera musika librearen banatzaileak direla ikusita are gehiago.

Orain 6 bat urte itzulpen lanetan ibili nintzen jende gehiagorekin batera.
Hasierako sprint-aren ondoren denok bertan behera utzi genuelakotan nago.
Dirudienez iada nire kontuarekin ezin da itzulpenik egin.