[Librezale] Jamendo

Ander Martínez dwarfnauko a bildua gmail.com
Al, Urr 29, 17:50:21, CET 2012

Kaixo,

ez dakit euskaraz bazen baina badakit orain dela zenbait urte
Esperanto itzulpena bazela, neuk hala erabiltzen bainuen. 2007 edo
2008an sistema osoa aldatu zuten eta itzulpen gehienak desagertu
ziren, ingelera, gaztelera, frantziera eta pare bat gehiago utzi
zituztelarik. Pena bat. Itzulpenekiko politika erabat desberdina dute
orain antza.

Negozio bikaina egiten ari dira hizkuntza txikien beharrik gabe.

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko urrren 29a 15:23):