[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 23 bilduma, 8. zenbakia

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Al, Urr 15, 15:35:01, CEST 2012

al., 2012.eko urrren 15a 11:46(e)an, Urtzi Odriozola(e)k idatzi zuen:
> Mila miloi esker!! Bai galdena anbiguo xamarra izan da agian... baina
> oso zuzen erantzun didazue!! Eskerrik asko benetan. Egindako lana
> pixkanaka blogean publikatzen joango gara eta eskertuko nuke,
> librezalen ere publikatzeko lekutxoren bat egingo bazeniote
> (terminologia zerrenda, itzulpen fitxategiak, ROM-en bat agian...).
>
> Zer diozue??

Arazorik ez nire partetik, baina hobe zuek egiten baduzue zuzenean,
wikian erabiltzaile berri bat sortuta (lasai, zer egiten duzuen begira
egongo gara ez dezazuen Librezaleren wikia gehiegi bandalizatu ;) , eta
zuetako bat jarri behar da arduradun modura, adibidez OpenShoten orrian
[1] ni nagoen bezala.

Wikia erabiltzen ez badakizue, neronek sor dezaket orria, baina
arduradun modura zuetako bat (edo zuen taldea) agertu behar da.

[1]http://librezale.org/wiki/OpenShot

Asier.