[Librezale] OmegaT ikastaroa

Txin Harro kukarrata a bildua hotmail.com
As, Aza 20, 09:25:05, CET 2012

Kaixo Asier!

OmegaT eta Exelearning-en kurtsoa egin dut zuekin eta primeran egon da!
Egin nituen proiektua Creative Commons buruzko moodle batean sartzen ari naiz.
Argitaratzean abisatuko dut!

Eskerrik asko danagatik!

Agurtxo bat!

Koldo