[Librezale] linux maitatzeko arrazoiak (2)

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Maiatza 15, 15:02:27, CEST 2012

Eskerrik asko Mikel!

Zehazki zalantzak ditudan arren komeni zaidan, hots, pila bat argazki,
PILA BAT ARGAZKI, bikoiztu edo hirukoiztuta daude. Beraz garbiketa
aukera handi bat izan liteke -i gabe  ;-)

BASH ideiarik ez dut eta beraz ez dakit txorrada bat diodan edo ematen
duen bezalako sinplea.... mv ordezkatu eta cp jarriko banu azpikarpeta
guztietako fitxategiak kopiatuko ("bikoiztuko") lidake nagoen tokian?

Atzo segurtasun kopia egin nuen (98Gb argazkitan) baina emazteak umearen
albuma* bukatu aurretik ezin ezer mugitu.

*Bide batez, lagun baten emazteak esan zidan beretzat ordenagailua
argazkiak eta hofman erabiltzeko zela eta hofman ez badabil linuxen.....

    badago alternatibarik, http://fotoinsight.com/

izan libre izan euskaldun!