[Librezale] linux maitatzeko arrazoiak (2)

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
As, Maiatza 15, 09:59:44, CEST 2012

Aupa Ander,

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
mairen 14a 15:14):

> [...]
> argazkien galeriak urtea/hilabetea/eguna egiturarekin
> egun batzuetan argazki bakara dago eta beste batzuetan.....
> ondorioa argazki desmadre ederra.
>
> Konponbidea nola ez terminala:
>

> $ find -type f -exec mv {} . \;
>
> Move items from subdirectories to current directory
>
> Find every file and move it to current directory.
>

> hemen aurkitua: http://www.commandlinefu.com/**commands/browse<http://www.commandlinefu.com/commands/browse>
>
> bi xemeiko gomendioak:
> a) oraindik ez dut frogatu (gauerako lana)
> b) zer gertatzen da izen berdineko fitxategiekin? ....

Izen berdina dutenekin arazoak izango dituzu, bata bestearen gainean
idatziko da eta. Errexena agian 'mv' beharrean 'mv -i' erabiltzea
litzateke. '-i' horrek 'interactive' modua aktibatzen du eta izen berdineko
fitxategiren bat topatuz gero galdetu egingo dizu ea zer egin dezakeen.

fitxategi askok izen bera badute ba zerbait konplikatuxeagoa egin dazekegu,
baina agian gutxi dira ta horrekin lanaren %99a eginda daukazu.