[Librezale] OpenERP

Ales Zabala Alava (Shagi) shagi a bildua gisa-elkartea.org
As, Mar 27, 15:18:57, CEST 2012

Kaixo!

>  bada denboraldi bat kontabilitate programen inguruan hari bat
> zabaldu zela hemen eta ordua dooteori idatzi nion eta hau izan zen
> erantzuna:

Bai, irakurri nuen bere gairaian. Ulertu dudanez ez dago inork openerp
itzultzen EuskalGNUk itzultzeko proiektua lortu ahal duelako. Oso
interesgarria izango litzateke EuskalGNUk proiektua lotzea, baina
horretara itxaroten egotea igual gehiegi da, ez? Nire lagunak orain behar
du :-)

Momentuz esango diot bere kabuz jarraitzeko, eta zeozer duenean OpenERPko
launchpadera bidaliko dugu.

Agur,

Shagi
A non-text attachment was scrubbed...