[Librezale] WordPress eta StatusNet umezurtz!

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Mar 25, 14:57:03, CEST 2012

Aupa zuek:

WordPress-en egungo bertsioa ezin euskaraturik nabil. Aspaldi nabil
euskaraketa hauek egiteko denbora aurkitu ezinik. Horregatik, egoera hau
argi uztea eta beste norbait animatzea eskatzea iruditzen zait onena.
Animatu!

StatusNet-ekin antzeko zerbait gertatzen da. Nire izena jarri zen
arduradun bezala, baina nik egia esan ez dut euskaraketa hau ere
mantentzeko denborarik. Beste norbaitek egin beharko du :-(

Wikian proiektuen egoera gorri jarri dut:
http://librezale.org/wiki/WordPress
http://librezale.org/wiki/StatusNet

Goraintziak,