[Librezale] Itzulpen txikien orria wikian

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Ast, Mar 15, 21:55:40, CET 2012

--- On Thu, 3/15/12, Gorka Azkarate Zubiaur <gorkaazkarate a bildua gmail.com> wrote:

>Iritzi bat. Nik uste dut jendaurrean jartzen dituzun aplikazio horiek >errazago kokatuko dituztela erabiltzaileek
>
>http://librezale.org/wiki/Proiektuak
>

>horretan tokirik ahalik eta egokiena bilatzen badiezu. Beti bezala >"Beste" horretan dena sartzea saihesten... Zaila izango da, bai.

Ba zaila ikusten dut, ze mota askotako aplikazioak sar daitezke "Itzulpen txikiak" orrian, eta zuk diozun horretan proiektuak motaka daude sailkatuta.

>Behar bada, zerrenda zenbat eta zabalago orduan eta beharrezkoago izango >da indize alfabetiko hura berreskuratzea...
>
>http://librezale.org/wiki/Proiektuen_taula_zaharra
>
>Taula zaharra, egunen batean, "Aplikazioak alfabetikoki sailkaturik" >bihur liteke.

Hori ez litzateke zaila izango, proiektu bakoitzari wikian beste kategoria bat emanda: "Kategoria:Aplikazioen zerrenda osoa" edo horrelako zerbait.

Asier.