[Librezale] Mutil berria

Julen Lizaso lixifumi a bildua gmail.com
Ost, Mar 14, 15:11:21, CET 2012

Kaixo Txus, ONGI ETORRI,

Ni ere nahiko berria naiz hemen. Foroan zertxobait laguntzen ibilia naiz
baina ez dut ezer sakon hartu oraindik.
Wordpress-i dagokionez, hiru bat blog-en administratzailea naiz eta egia
esan asko interesatzen zait euskaratzearen asuntoa. Nik ere pootle-an izen
emango dut eta ea nire laguntzarekin lana murrizten joaten garen.

Besterik gabe, agur bat.
Ondo izan.

Txus Ordorika<txusinho a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko marren
14a 13:59):