[Librezale] Mutil berria

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ost, Mar 14, 07:40:11, CET 2012

Ongi etorri motel!

 Librezale plaza irekia da, software libre eta euskararen alde jarduteko
nahia duen orok tokia duena. Zure ekarpena edozein dela ere, zure esku hori
erabakitzea, beti izanen da eskertua.

animo eta aurrera!

Izan libre izan euskaldun!
Ander.