[Librezale] Estilo-liburuko glosarioa

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Al, Uzt 23, 13:08:54, CEST 2012

 aupa !

 Ni ez nator bat azalpen horrekin. Nire ustez "irisgarritasuna" ondo
erabilitako terminoa da.

 Adibide bat jartzearren: web orrialde batean argitaratutako bideo
batean azpitituluak jartzen ditugunean, ez ditugu jartzen
"erabilerraztasuna" areagotzeko. Azpititulu horiek gorrentzat
zuzenduta daude. Gorra ez den pertsona batek ez ditu behar. Aldiz,
gorra den pertsonentzat bideoaren audioak transmititzen duen
informazioa "irisgarria" bihurtzen da azpitituluen bidez. Horretan
datza irisgarritasuna.

http://www.w3.org/WAI/intro/accessibility.php/
What is Web Accessibility
Web accessibility means that people with disabilities can use the Web.

agur bat,

     ibon