[Librezale] Android itzulpena

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Uzt 23, 10:39:46, CEST 2012

On 23.07.2012 00:54, asier iturralde wrote:
> [...]
> hauen (Androiderako Firefox eta VLC) pantaila-argazkirik egiteko
>  modurik ba al du?
>
> Nik pantaila-argazkiak egiteko bi modu ezagutzen ditut, bietan gailua
> USB bidez ordenagailura konektatu behar da:
> * Eclipseko DDMS (ADT plugina instalatuta eduki behar da) ikuspegiko
> Screen capture botoia erabiliz.
>  * Eclipse erabili gabe, zuzenean android SDK-ko ddms
> (android-sdks/tools/ddms) aplikazioa exekutatu eta Device menuko
> Screen capture...
>   aukera erabiliz.
> baina ziur badela Androiderako aplikazioren bat pantaila-argazkiak

Nik modu errazagoa erabiltzen dut: bolumena jeisteko botoia eta
telefonoa piztu/itzaltzeko botoia batera sakatzea. Agian Android bertsio
zaharrekin ez dabil baina nirean behintzat bai.

> [...]
>  Zure ibilbideak grabatu GPSa erabiliz eta estatistikak aztertu:
> abiadura, ...
>
> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.maps.mytracks
> [8]
>
> * SSH tunnel
> SSH tunelak sortzeko aplikazioa.
>  https://play.google.com/store/apps/details?id=org.sshtunnel [9]
>
> * Terminal emulatzailea (Terminal emulator)
> https://play.google.com/store/apps/details?id=jackpal.androidterm
> [10]
>
> Euskaraz erabil daitekeen beste aplikazio librerik ezagutzen al

Nik ez dut telefonoa euskaraz jartzerik lortu (saiatu ere ez oraindik
egia esan), beraz, ezin dizkizut eskatzen dituzun pantaila-argazkiak
bidali. Hala ere, bada euskaraz erabiltzen dudan aplikaziotxo bat eta
zerrendan ikusi ez dudana. Widget hau da (APK jaisteko esteka bertan
dago):
http://opendata.euskadi.net/w79-conservi/eu/contenidos/informacion/servicio_2a/eu_servicio/servicio_2.html