[Librezale] Software-lokalizazioetan erabiltzeko hainbat irizpide

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Uzt 4, 20:47:15, CEST 2012

Nik ere ez nuen ezagutzen. Irakurri ostean ezer txarrik aurkitzen ez
badiogu, wikian jartzeko aproposa izan daiteke, ezta?

12-07-04 12:21:19 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia: