[Librezale] Software-lokalizazioetan erabiltzeko hainbat irizpide

Ost, Uzt 4, 12:21:19, CEST 2012

Aupa,

Agian bateren batek ezagutuko du, nik ordea aurrekoan aurkitu nuen
HPSkoek kaleratutako 'Software-lokalizazioetan erabiltzeko hainbat
irizpide' dokumentua (ze propaganda gutxi HPSko hauek!):
http://www.euskara.euskadi.net/r59-738/eu/contenidos/informacion/software_lokalizazioak/eu_irizpide/euskarako_lokalizazioak.html

Lasaiago aztertu beharko da baina gainetik begiratuta itxura oso ona
dauka, gure estilo-liburu amaigabe horretan agertzen diren zenbait
irizpiderekin bat egiten du, gainera.

Besterik gabe, guztioi erabilgarri izango zaigun baliabide bat delakoan
nago.

Ondo segi!