[Librezale] VLC: kulebroiaren bukaera?

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Ost, Uzt 4, 14:46:35, CEST 2012

Bejondeizula Julen! Lan bikaina!

VLC jende askok erabiltzen duen aplikazio bat da eta txukun euskaratuta
egotea garrantzitsua da.

Mila esker!

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
uztren 04a 12:25):