[Librezale] Software-lokalizazioetan erabiltzeko hainbat irizpide

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Ast, Uzt 5, 10:40:17, CEST 2012

Niri ere dokumentu egokia iruditu zait.

Kontrako iritziak jasotzen ez diren bitartean, oraingoz, hortxe esteka:

http://librezale.org/wiki/Estilo-liburua#Bibliografia

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2012-07-04):