[Librezale] Nork itzultzen du VLC?

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
As, Urt 31, 22:00:51, CET 2012

Gabon,

antza denez itzulpenen kontua posta-zerrenda honetan kudeatzen dute:
/vlc-devel a bildua videolan.org
/Eta ez dut aurkitu itzulpenak bidaltzeko beste modurik, beraz, nik uste
dut Aritz, arduradun gisa zaudenez oraingoz, zuk mezu bat bidali beharko
zenukeela helbide horretara. Gutxi gora-beherako eskema bat hemen
(mesedez akatsen bat aurkitzen baduzue zuzendu, nire ingelesa exkaxa da,
edo proposatu aldaketak):

Hello,

I'm the maintainer of the Basque translation of VLC. I've seen that you
are using a translation made by Xabier Aramendi as official instead of
the last I gave you. I thought that as I am the maintainer you would ask
me before taking a translation from someone else.

The problem is that Xabier's translation doesn't use the standard Basque
terms, and consequently users don't understand the interface. We have
had the same problem with Xabier's translations in some other
applications too, and told him so, but he keeps ignoring us.

I would thank you so much if you used the translation attached to these
e-mail instead of the one he provided you, and ask the maintainer before
accepting any other translation.

Bestalde, Dooteo, azken itzulpena zuk egin duzunez, axola zaizu VLCren
ardura hartzea? Beste aukera bat izango zen arduradun gisa Librezale
jartzea, eta posta-zerrenda honen helbidea ematea, behintzat beste
arduradun bat aurkitu artean.

Mezuari aldaketa asko egin ahalko zaizkio, noski, baina gutxienez
zerbait idatzita egonda errazagoa izango da.

Ondo ibili!

or., 2012.eko urtren 27a 13:02(e)an, ibai a bildua oihanguren.com(e)k idatzi zuen: